Elérhetőségek

Cím: 9700 Szombathely
Telefon:
+3630/350-7772
E-mail:
szelfiparti@gmail.com


GyIK


Elérhető a SzelfiParti az Én rendezvényemen is?
Írj nekünk az e-mail címünkre vagy hívj minket telefonon. Akkor meg tudjuk mondani, hogy szabadok vagyunk-e a Te rendezvényed idején.
Szükséges foglalót fizetni?
Igen, a rendezvény előtt 50% foglaló fizetendő, hogy az általad választott napon nálad legyen a SzelfiParti.

Hol érhető el a SzelfiParti?
Technikai okokból korlátokat a foglalt időponton kívül még a távolság jelenthet. Szolgáltatásunk Magyarország nyugati területén elérhető. Szombathelyen és attól max. kb. 100-150 km távolságig tudjuk vállalni a szolgáltatást. (Szombathely, Kőszeg, Körmend, Győr, Sopron, Ajka, Veszprém, Zalaegerszeg, Nagykanizsa, Balaton északi-part, stb...)

Ahol már jártunk: https://www.rezgoetterem.hu/hu, https://www.pannonia-restaurant.hu/, https://www.eventgarden.hu/, https://vadviragpanzio.hu/, https://malomtanya.hu/, https://csikarpanzio.hu/, https://www.kastelyszallo.hu/, https://www.egervarivarkastely.hu/, https://ugobirtok.hu/, http://www.nomadiapark.hu/hu/, https://www.facebook.com/ParkHotelPelikan/?locale=hu_HU, https://www.csodaszarvastajpark.hu/

Kapunk kellékeket?  
Igen, a rendezvényre rengeteg féle kelléket hozunk. Kezdve a hurkapálcikán lévő bajusztól, a flitteres kalapokon és a színes parókákon át a különböző feliratú táblákig.
Milyen techinkai szükséglete van a fotóautomatának?
Körülbelül 3×3 méter területre, 220V-os dugaljra, vezeték nélküli internetre, azaz wifire az e-mail küldéshez, egy-két asztalra a kellékek kihelyezéséhez.
A kinyomtatott kollázsokat el lehet látni egyedi logóval?
Igen, a kollázsok teljes mértékben személyre szabhatóak! Ha van saját elképzelésed a dizájnról, vagy van logód, képed, háttered vagy bármi amit rá szeretnél tenni a kollázsra, csak egyszerűen küld át nekünk e-mailen, ezzel is még egyedibbé téve a SzelfiParti-d.
Előre el kell döntsük, hogy melyik hátteret szeretnénk? Vagy lehet kérni a helyszínre többfajtát?
Igen, a hátteret előre meg kell határozni, mivel menet közben nem tudjuk váltogatni.
Van személyzet a fotókabin üzemeltetéséhez?
Igen, minden esetben biztosítunk egy-két fős személyzetet akik kiszállítják a szükséges felszerelést, összeállítják a hátteret, asszisztálnak. A bérlési idő kezdete előtt egy órával már a helyszínen leszünk, hogy meggyőződjünk róla, hogy minden tökéletesen működik. Egy vagy két személy a helyszínen vagy a közelben tartózkodik, a bármilyen probléma merülne fel, azonnal javítható legyen. Illetve rendezvényeden a fotóalbum “megalkotásában” és a gép kezelésében is segítséget nyújtunk.



Vissza az előző oldalra!
Weboldalunk sütiket (cookie) használ működése folyamán annak érdekében, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassa Önnek, valamint a látogatottság mérése céljából. A sütik használatát bármikor letilthatja! Erről bővebb információkat olvashat itt: Adatkezelési tájékoztatónk
- Magyar